زندگیم تو سکوت خلاصه شده...!! خیلی وقته ک ب این امید زندگی میکنم که دنیا یه روزی تموم میشه از حرف زدن خوشم نمیاد... خدایا من ارزویی ندارم ولی ارزوی همه ادمارو اگه به صلاحشونه براورده کن...