× خاطرات من ×

خرید بک لینک

۷ سال و چند روز از ایجاد این وبلاگ گذشت... × خاطرات من ×...

ما را در سایت × خاطرات من × دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 12:32

تنهاییمو دوس دارم

× خاطرات من ×...

ما را در سایت × خاطرات من × دنبال می‌کنید

برچسب: تنهایی,تنهایی لیلا,تنهایی پر هیاهو,تنهایی شعر,تنهایی یعنی,تنهایی عکس,تنهایی من و خدا,تنهایی بهتره,تنهایی به انگلیسی,تنهایی دم مرگ, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 6:48

شاید ادما واسه زندگیشون ارزوهای زیادی داشته باشناما ممکنه به هر دلیلی ار ارزوهاشون دور بشن ، جوری که هیچوقت حتی اجازه ندارن به ارزوشون فکر کننمیخواستم بگم که اشکال نداره...همیشه میشه از نو شروع کرد.شاید سخت باشه اما بهتر از اینه که دنیایی که یه بار بیشتر فرصت زندگی بهت نمیده رو با بدبختی به پایان برسونیبعضی وقتا باید از خودت بگذری تا حرمت ها حفظ بشه...ادمی که خودشو فدا میکنه لزوما ادم احمقی نیس... اون یه انسان با شرف و ازخودگذشته که باید بهش سجده کردمن این حرفا رو به خودم میزنم اما دوس دارم همه ادما اینجور باشنهمیشه زندگی اونجوری نیس که ما فکر میکنی × خاطرات من ×...ادامه مطلب

ما را در سایت × خاطرات من × دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 15:22

زندگیم تو سکوت خلاصه شده...!!

خیلی وقته ک ب این امید زندگی میکنم که دنیا یه روزی تموم میشه

از حرف زدن خوشم نمیاد...

خدایا من ارزویی ندارم ولی ارزوی همه ادمارو اگه به صلاحشونه براورده کن

× خاطرات من ×...

ما را در سایت × خاطرات من × دنبال می‌کنید

برچسب: name,meaning,gif,es6,definition,symbol,morse code,text meaning,javascript,in java, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 10:17

صفحه بندی